2010. július 17., szombat

Az elso nap beszamoloja

Nos eljott a nagy kaland indulasanak reggele, sikerult "csak" fel oras kesessel felszedni a horgonyt Budaorson, majd a Balaton fele allo reggeli kocsisort elegansan elozve Becs fele kormanyoztuk az autot. En egeszen a magyar hatarig birtam a vezetest, aztan Dani kovetkezett. Ausztriaban tobbszor kereszteztuk a Pest fele tarto, a kanikulanak veget veto hidegfront utjat, alapos tesznek alavetve a kocsi ablaktorlo rendszeret a helykent ozonvizkent alazudulo zaporban.

Alig vartuk hogy elerjuk Nemetorszagot, mely szamunkra ket nagyra ertekelt dolgot is tartogatott: nincs sebessegkorlatozas az autopalyan illetve finomak a sorok, sot a ketto egyutt eloadva is meg legalis :). Mindkettot hianyolni fogjuk Svajcban 9 napig.

En egyebkent mar szerda ota nem voltam tul jol. A kanikulara mindenhol alkalmazott civilizacios megoldas, vagyis a legkondi betett nekem. Emelygett a gyomrom, sajogtak az izuleteim es gyengenek erztem magam. Ezek tipikusan azok a tunetek amelyekkel az ember nem a Matterhorn tura elott 3 nappal szeretne megkuzdeni. Dehat nem volt mas valasztasom, lekuzdottem a gyogyszerekkel szembeni ellenerzesemet es csinaltam egy coldrex + C vitamin koktelt. Ez ugy tunik hatott, a tunetekbol mar csak a gyomorpanaszok maradtak ma reggelre, melyet kivaloan orvosolt a finom nemet buzasor, tehat most mar jol vagyok, ettem is rendesen mindenfelet, mar csak egy jo szunya kell.

Este 8ra megerkeztunk a hegyek, a fondu es a tehenek orszagaba. Vegul ugy dontottunk, hogy nem Taschban kempingezunk, hanem korabban megallunk az uton Zermatt fele es Disentisben toltjuk az ejszakat egy patak parti kempingben es masnap tesszuk meg a hatralevo 2 oras tavot. A svajci szakaszon vegig esett, esoben allitottunk satrat is, itt azert megmutatkozik a kidobos Decathlon sator elonye :)

Beszelgeteseink fokuszaban termeszetesen jelenlegi maszasunk fo celja a Matterhorn volt, de azert szoba kerult egy szeptemberi irani hegymaszas terve is, errol majd a megvalosulas fuggvenyeben kesobb beszamolok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése